Nie masz konta?
RejestracjaMasz konto?
LogowanieWierzymy, że nasi klienci zasługują na najlepsze i dlatego zapewniamy im narzędzia potrzebne do potencjalnego sukcesu na rynku finansowym. Dowiedz się więcej o naszych warunkach handlowych, usługach i innych innowacyjnych funkcjach.
iFOREX Europe oferuje bardzo konkurencyjne warunki dla następujących instrumentów finansowych („Instrumenty finansowe” lub „Instrumenty”) (i) handel instrumentami finansowymi/aktywami bazowymi z dźwignią finansową („Aktywa bazowe”), w tym pary walutowe (Forex), surowce, indeksy, akcje , ETF i Crypto oparte na kontraktach CFD („Instrumenty lewarowane” lub „CFD”) oraz (ii) produkty handlowe nielewarowane.
Spready
Koszt otwarcia transakcji nazywa się "spread". Jest to różnica między ceną Sprzedaj (Bid), a ceną Kup (Ask). Na przykład, jeśli USD/JPY ma cenę sprzedaży 101,222 i cenę kupna 101,222, różnica między tymi dwoma cenami nazywa się spreadem. W tym przypadku spread wynosi 2 pipsy. Jeśli podejmiesz decyzję o zamknięciu transakcji natychmiast po jej otwarciu - a przed wystąpieniem jakichkolwiek zmian cen - kwota spreadu zostanie odjęta od Twojego salda.
Marża i dźwignia
Depozyt zabezpieczający stanowi zabezpieczenie potencjalnych strat. Pozwala również na otwieranie pozycji na znacznie większe kwoty niż pozwala na to faktyczna wartość na koncie. Daje to inwestorom możliwość osiągania zysków znacznie wyższych, niż te możliwe do osiągnięcia tylko za pomocą zainwestowanej kwoty.
Dźwignia jest jednak jak kij, który zawsze ma dwa końce. Z jednej strony dzięki temu mechanizmowi można pomnożyć zyski, z drugiej jednak strony straty również są większe. Jeśli parametry zastosowanej dźwigni są zbyt wysokie, straty mogą w krótkim czasie przewyższyć zyski z handlu. Handel przy zastosowaniu dźwigni obciążony jest wysokim ryzykiem i może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów.
Jesteś posiadaczem konta na iFOREX Europe, a więc masz dostęp do programu Ochrony przed ujemnym bilansem. Oznacza to, że nigdy nie poniesiesz straty przekraczającej wartość złożonego depozytu. Nasza platforma transakcyjna automatycznie określa wymagania dotyczące depozytu zabezpieczającego przed realizacją zlecenia oraz sprawdza poziom dostępnych środków przed przetworzeniem wniosku o wypłatę środków.
Wymóg depozytu zabezpieczającego odnosi się do wzrostu zaangażowania środków na koncie, zarówno przy otwieraniu/zamykaniu transakcji, jak i przy wnioskowaniu o wypłatę funduszy, gdy na koncie są otwarte pozycje.
Podczas europejskiej i północnoamerykańskiej zimy, aktywność w tygodniu zaczyna się w niedzielę o 22:05 GMT w sposób ciągły aż do piątku do 21:00 GMT. W czasie Day Light Saving w tych regionach, w tygodniu aktywność na rynku zaczyna się w niedzielę o 21:05 GMT i kończy się w piątek o godzinie 20:00. Godziny aktywności na rynku mogą się zmieniać ze względu na święta lub z powodu nietypowych warunków płynnościowych, które mogą wynikać z wyjątkowych wydarzeń światowych. Czas otwarcia lub zamknięcia może być również zmieniony przez iFOREX Europe ze względu na płynność i zarządzanie ryzykiem.
Chociaż większość instrumentów handlowane jest przez 24 godziny na dobę, niektóre instrumenty mają specjalne godziny handlu, jak widać w poniższej tabeli:
Nie wiesz, który rynek obejmuje instrument, którego szukasz? Kliknij tutaj, aby wyświetlić pełną listę instrumentów na rynku.
Aby upewnić się, że znasz wszystkie godziny rynkowe i święta, poniżej zamieszczamy wykaz wydarzeń, które mogłyby zmienić godziny handlu.
W iFOREX Europe robimy, co w naszej mocy, aby te informacje były udostępniane na bieżąco.
Jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z naszym Centrum Operacyjnym.
Nie wiesz, który rynek obejmuje instrument, którego szukasz? Kliknij tutaj, aby wyświetlić pełną listę instrumentów na rynku.
Rodzaje zleceń
Zlecenia Rynkowe | |
---|---|
Otwórz transakcje | Aby otworzyć pozycję po aktualnym kursie rynkowym |
Zamknij transakcje | Aby zamknąć pozycję po aktualnym kursie rynkowym |
Limity zleceń | |
---|---|
Stop Loss | Stop Loss to zlecenie otwarcia lub zamknięcia transakcji po kursie niższym niż aktualny kurs rynkowy |
Pobierz Zysk | Pobierz Zysk to zlecenie otwarcia lub zamknięcia transakcji po kursie wyższym niż aktualny kurs rynkowy |
Zlecenia Rynkowe
Zlecenia rynkowe (zlecenie handlu, czyli otwarta transakcja, zamknięta transakcja) są realizowane po cenie, która jest w rzeczywistości na Platformie Handlowej Spółki (po stronie klienta) w dokładnym czasie realizacji, pod warunkiem, że taka cena jest w obrębie określonego poziomu tolerancji cen bazowych aktualizowanych na serwerach Spółki i niezależnie, czy cena bazowa jest powyżej czy poniżej ceny zaktualizowanej na platformie handlowej (What You See Is What You Get lub WYSIWYG). W przypadku, gdy cena zaktualizowana na platformie transakcyjnej (po stronie klienta) przekracza powyższy poziom tolerancji, na przykład, z powodu zmian w aktywach bazowych pomiędzy czasem, kiedy klient umieszcza swoje zlecenie a czasem jego otrzymania i realizacji, wysokiej zmienności rynkowej i opóźnienia w komunikacji, Zlecenie zostanie zrealizowane po cenie aktualizowanej na serwerach Spółki, które będą się różnić od ceny aktualizowanej na platformie transakcyjnej (cena rynkowa), na podstawie symetrycznej. W przypadku znacznej różnicy między ceną aktualizowaną na platformie transakcyjnej (po stronie klienta), a ceną aktualizowaną na serwerach Spółki, zamówienie zostanie odrzucone.
Limity zleceń
Limity zleceń (przyszłych zamówień) są realizowane po cenie rynkowej, aktualizowanych na serwerach Spółki, która może być różna od ceny wskazanej w zamówieniu ("Spadek"). Poślizg może wystąpić w przypadku, kiedy wskazana cena nie jest dostępna na serwerach, na przykład, ze względu na dużą zmienność i luki w cenach rynkowych. W takim wypadku, zlecenie zostanie zrealizowane w pierwszej dostępnej cenie, niezależnie od kierunku poślizgu, albo korzyści klienta, czy nie, w sposób przejrzysty i symetryczny (Symmetrical Slippage).
Instrumenty (np akcje i indeksy), które nie są przedmiotem obrotu na podstawie 24 godzin, mogą odnotowywać luki rynkowe, na co dzień, a zatem są bardziej podatne na poślizg. Ważne jest, aby pamiętać, że poślizg nie wpływa na ochronę przed negatywnym bilansem i dlatego klient nigdy nie stracić więcej niż kwota zainwestowana (w tym jakikolwiek zysk, jeśli uzyskany), nawet, jeśli wystąpi poślizg.
Uwaga: jeśli klient ustanowi zlecenie z limitem na swoich otwartych transakcjach, niektóre lub wszystkie transakcje mogą zostać automatycznie zamknięte przed osiągnięciem odpowiednich Zleceń Limitowych, z uwagi na obowiązkowy mechanizm Close-out Protection. Aby uzyskać więcej informacji na temat Ochrony przed Margin Close-Out , zapoznaj się z zakładką "Informacje o Marżach" poniżej.
Opóźnienia w wykonaniu
Opóźnienie w realizacji może nastąpić z różnych powodów, takich jak problemy techniczne z klienta Internetem, telefonem lub innym połączeniem komunikacyjnym z serwerami iFOREX Europe, co może powodować "wiszące zamówienia". Zakłócenia na ścieżce połączenia mogą czasem przerywać sygnał i wyłączyć platformę powodując opóźnienia w transmisji danych pomiędzy platformą przedsiębiorcy i serwerem iFOREX Europe.
Wiszące Zamówienia
W okresach handlu o dużym nasileniu wolumenu oraz opóźnieniach komunikacyjnych możliwe jest, że powstanie kolejka Limitów Zleceń. To zaś powoduje wzrost przychodzących zleceń, co może stworzyć warunki, w których występują opóźnienia w potwierdzeniu / przetworzeniu konkretnych Limitów Zleceń. W niektórych przypadkach pozycja mogła zostać wykonana a opóźnienie jest tylko na wyświetlaczu po stronie klienta z powodu dużego obciążenia Internetowego.
Należy pamiętać, że konieczne jest wprowadzenie dowolnego zlecenia tylko raz. Wielokrotne wprowadzanie tej samej pozycji, może spowolnić lub zablokować komputer lub przypadkowo otworzyć niepotrzebne pozycje.
iFOREX Europe Ochrona przez Negatywnym Bilansem gwarantuje, że straty klienta są ograniczone do środków zainwestowanych na rachunku klienta. Zgodnie z tą polityką, klient nigdy nie ma do czynienia z debetem z powodu strat handlowych podczas handlu z iFOREX Europe i potencjalna strata klienta jest ograniczona do środków zdeponowanych na rachunku Klienta oraz środków pozyskanych przez klienta, jeśli w ogóle.
Używana Marża | 2,500 |
Dostępna Marża | $2,495 |
Wykorzystanie Marży | 50.05% |
Obowiązkowa Marża | $1,250 |
Pokrycie Zaangażowania | 0.50% |
W przypadku, gdy Firma ma jakiekolwiek oznaki lub podejrzenia, według własnego wyłącznego uznania, o jakiejkolwiek formie wykorzystywania, nielegalnych, nieuczciwych, nieautoryzowanych i/lub nadużyciach praktyk handlowych, wykorzystywanych w celu zapewnienia Klientowi nieuczciwej przewagi i/lub oszustwa, manipulacji lub naruszenia umów, zasad, warunków Spółki, Firma ma prawo, według własnego wyłącznego uznania i bez uszczerbku dla swoich praw wynikających z umów z klientem i obowiązującego prawa, unieważnić i anulować wszystkie transakcje znajdujących się na odpowiednich rachunkach, w tym wszystkich generowanych na nich zysków lub strat i/lub zablokować rachunek.
Błędy w KursachAkcja / ETF Fundusz | Rynek | Kwota Dywidendy | Data I Czas (GMT) |
---|
Akcja / ETF Fundusz | Rynek | Type | Data I Czas (GMT) |
---|
Więcej informacji/odpowiedzi na dodatkowe pytania można uzyskać kontaktując się z działem obsługi klienta.